Sexparty

GALEN KVÄLL!
Herre gud...

Det blev sexparty hos Madde igår, Elins barndomsvän. 5 tjejer och massa hoppande dildosar på bordet. Chips, dipp och godis. Och självklart vin, öl och drinkar. Första som kom upp va snoppsugröret, haha! Va ju rätt kul. Så alla började med att suga i sig av sina drinkar och annat. Vi fick sen lukta och kladda på med både massageoljor, glidmedel och kroppschoklad. Hittade favorit massageoljan iaf, med smörcola som doft. Mmm! Love it! (Fanns inte kokos, riktigt besviken) Efter allt kladd kom vi in på dom lite mer hårda sakerna, haha! Klitorisvibratorer, små och stora SNOPPAR i både jelly, silicon och glas, lösvaginor, penisringar och det ena med de tredje. Känna, klämma, vibrera, SKRATTA! Kul va det! Riktigt roligt! Tjejen som hade hand om det hela va jätteduktig och det va intressant och kul. En grej jag beställde va en skyddsspray. Alltså en spray som man har i tex sin handväska JÄMT ifall man skulle bli överfallen. Den gav riktigt äcklig lukt, röd färg som sitter i en vecka och den som får den i ögonen ser riktigt suddigt. Engångsgrej men lätt värt 198kr. Hade jag inte köpt den skulle jag ångrat mig om det någon gång skulle hända! Det blev självklart den härliga massageoljan med smörcoladoft och även ett glidmedel som man tydligen kunde ha till väldigt mycket.. När man rakar benen, bikinilinjen, smörja (tex) gnisslande vagnar och självklart som ett vanligt glidmedel. Ja nä, men 575kr va väl rätt okej ändå? Jag trodde faktiskt det skulle bli mer. Speciellt när man precis fått lönen. Nöjd är jag, helt klart.

Jag har inte kommit till det galna än...


Kvällen fortsätte självklart med partaj efter att själva sexpartyt va slut. Vi drack och spelade lite kortspel och drack då naturligtvis ÄNNU mer. En liten miss Elin blev bara mer och mer packad, men va gjorde väl det? Vi hade skoj. Dock kände jag knappt någonting alls jag, även fast jag drack grogg på grogg. Men tur va väl det.


Häng med nu...
Vi bestämde oss för att dra in till Sundsvall och gå på krogen. Så vi fick skjuts dit. Först till avenyn, men där va det sjukt dött så det fick bli Olearys istället! Jag tog inte med mig nån väska för ovanlighetens skull så när jag hängde in min jacka ville jag ha mina saker i miss fulls väska. Jag ska gång på gång åt denna lilla sötnos att hon skulle behålla väskan STÄNGD under kvällen för att vi hade alla värdesaker där. Mmm! Okej. SÄKERT!!! Lilla Elin hon va där och öppnade den förbannade väskan stup i kvarten, och inte fasen stängdes den efter att hon grävt klart heller. Haha! Jag blev galen på henne. FYLLSKALLE, haha ;) "Men jag har tappat min mobil" va det enda hon sa hela tiden. "Nej Elin, din mobil är hemma hos Madde" Tror ni det gick in i ett huvud som snurrade mer än ett hamsterhjul? Herre gud. Jag stängde den där väskan säkert 15 ggr. Men lika snabbt va den öppen igen... "Jag har tappat min mobil" Haha! Galet! "Nej Elin, din mobil är hos Madde.. Fortfarande!!!!) Sådär höll vi på hur länge som helst. Jag fick inte in nånting vettigt i hennes skalle. Hon va helt inställd på att hon hade rätt hela tiden. Även fast hon va askalas och jag nästan nykter. Allting sög. Efter ett långt toalettbesök och ännu några minuters letande efter denna mobil tappade va bort dom andra 2 tjejerna. Allting sög hårt. Jag ville bara hem. Och Elin ville ha sin mobil. Vi beslöt oss för att hämta ut jackorna och försöka hitta upp Madde och Hanna. Ja väl vid garderobhänget fick jag ut min jacka. Sjukt nöjd. Så va det Elins tur. HADE HON MED SIG LAPPEN KANSKE? NEEEEJ, Självklart INTE! Hon hade TAPPAT den!!!! ÅÅÅH, YES!!! Fyfan vad härligt. Nu börjar nästa grej!!!! Jag letade igenom hennes FÖRBANNADE väska som jag sa åt henne HELA kvällen att hålla stängd, just för att sånt här inte skulle hända. Jag letade och letade men hittade ingen lapp. Just i letandet insåg jag precis att det även va fler saker som fattades i henne väska. MITT LEG. OCH MITT BETALKORT!!! ÅÅÅH, NU KÄNDE JAG LYCKAN KOMMA! Det va min kväll!!!! Elins kort fanns där men INTE mina! Jag blev frustrerad utav bara helvete.. släppte allt, tog min mobil och sprang in på närmaste toalett och ringde min älskling. DEN ENDA som fattade vad jag sa. Underbar som han är styrde han upp det där och spärrade snabbt mitt kort. TACK ÄLSKLING! Du är bäst, det vet du!!! Ja, sen gick jag snabbt tillbaka ut till Elin där hon då står och tokgråter. Vad är det nu då tänkte jag!!! "Mitt betalkort är borta" säger hon. GUUUD! Förstår ni? Jag va borta kanske 5-10 minuter och innan jag gick höll hon i kortet! Men nu va det borta! Jaha? Nu då? "Spärra det snabbt" sa jag åt henne. Men det gick nog fan inte in alltså. Och inte nog med att betalkortet hennes va hela väck fick hon ju fortfarande inte ut sin jacka heller. Hon stod och pratade med killen i garderoben och till slut frågade han henne vad hon hade för jacka. Han tänkte vara snäll och hitta den trots att hon inte hade nån lapp. "Det är en beige tygjacka" Nu brast allt för mig alltså. Elin står och säger att hon hade en beige tygjacka när hon i själva verket inte ens hade en jacka med sig på krogen utan hon hade bara hängt in sin GRÅ LUVTRÖJA. "Neej, Elin!!! Du hade inte en beige jacka, du hade en grå tröja!!!" Aaa, ni förstår kanske själv hur det gick med det där. Jag tror det gick in lika fort som det kom ut för henne. För lika snabbt sa hon om igen att jackjäveln va beige. Så nu va vi där igen. Hon ville inte lyssna, hon va fullast men va tvärsäker på att hon hade rätt ändå. Väskan kunde inte hållas stängd mer än 1½ minut sen vi kom in på krogen, hennes mobil va inte kvarglömd hos madde utan hon hade tappat den, våra betalkort va puts väck och hon visste till 100% att hon hade en beige jacka! Okej, bra. Fint! Allting slutar med att killen till slut hittar hennes beiga jacka som i verkligheten egentligen va en GRÅ LUVTRÖJA! Mitt i allt letande har även Elin fått låna killens mobil och ringt hem til madde och per så nu hade vi skjuts hem. Så det va bara att ta sig ut så snabbt som möjligt för att få komma hem. Ut kom vi, ÄNTLIGEN! Dock hann vi nog bara 20 meter då Elin säger att hon är kissnödig... AKUT kissnödig tydligen för vi va tvungna att gå in på krogen IGEN! Helvete... Jag som hade försökt hur länge som helst med att få komma hem till Härnösand utan att lyckas och som nu ändå va halvglad över att iaf få komma hem till madde blev lite halvsur då vi kanske pga en TILL kisstur på toaletten kommer missa skjutsen!? Men men... Vad mer kunde gå fel denna underbara kväll? Haha! In på toa, kissa gärnet! Och sen snabbt ut igen och mot Clas Ohlsson där vi skulle få skjuts. Och där kom han! Tack gode gud. Att få sätta sig en bil va det bästa på hela kvällen! TACK! Hem till dom kom vi, men han släppte bara in oss för han skulle vidare och hämta upp andra under natten.. Så där va vi, jag och Elin helt ensamma. Trötta och hungriga. Mat mat mat va de enda vi tänkte på. Så vi kom på den brilljanta idén att ringa Per IGEN och höra om han kunde köpa med sig mat till oss när han skulle hem. Elin ringde oxå hör jag "Ja men kom och hämta mig nu då så åker vi och köper mat" Åååh nej tänkte man. Ska killen behöva vända igen nu för att hämta en fyllskalle återigen får att köpa mat som han lika gärna kunde gjort när han hämtade madde och som dom enkelt kunde tagit med sig hem till oss? Jag sa emot Elin och försökte förklara att det är enklare om dom köper med sig mat åt oss. Jag orkade verkligen inte kliva upp och åka iväg nånstans igen, ville heller inte ligga helt själv i ett frmääande hus. Men lilla Elin förstod inte så hon skällde ut mig. "Nu tycker jag du är jävligt orättvis och otacksam zandra! Jag försöker faktiskt" OKej! Bra.. Jag själv hade ju inte försökt så mycket under kvällen, och jag hade ju inte alls fått nog på nåt sätt. Guuuud! LÅT MIG VA! La mig under täcket och kokade mer eller mindre! Ingen mat på flera flera timmar, hade ätit en räkmacka under dagen runt 1-tiden kanske.. nu snackade vi nattetid runt halv 4. Jätteglad va man! Elin ändrade sig till slut och bad enkelt Per och madde köpa hem mat till oss istället! Äntligen kände man lite lycka. Hungerna höll på att ta kol på en och Elin hade gjort mig galen. På alla möjliga sätt. Jag ska inte glömma att tala om att under kvällen fick jag mig sjukt många skratt oxå! "Pääär, Päär, jag vill ha pääär häääär" Haha! Lilla gumman! Fyllan och villan totalt! Vi la oss ner och väntade på den efterlängtade maten.. Elin slumrade till lite och äntligen hör jag dom komma hem. Yes! MAT! Gud va härligt!!! Jag puttade till Elin men fick bara ur henne ett "Mmmmm" Hon va ju halvdö ju. Jag ruskade till henne ordenligt men inget liv. Haha! Okej, strunt samma då. Jag måste iaf äta. Dom ropar väl kanske snart... Men så hör jag nerifrån hur madde ringer till Max "Jaa men vi har inte fått... bla bla bla" Hahaha! JÄVLIGA KVÄLL! Jag orkar inte ens lyssna mer. Även om jag hörde vartenda ord dom sa där nere orkade jag inte bry mig. Vissa är kanske mer själviska än andra och tänker kanske inte alls på att fler är hunriga. Nu va jag ÄNNU mer sur. Far åt helvete med allt. Jag ville bara hem. Men ingenting kunde på nåt aätt ta mig hem. Så vad gjorde man? La sig ner och försökte sova.. Men DET GICK INTE. Jag väckte Elin, drog och slet. Såå till slut vaknade hon! "Maaaaat" fick hon ur sig. Vi trippade ner för trappen och såg på maxkvittot att all mat va köpt iaf. Och 2 hamburgare va yppätna, plus strips och 2 smält ost-dippar.. i kylen stod 3 fanta och en hamburgare låg där. Haha! Bevisade ju bara att jag hört rätt. Ännu mer irriterad blev man kan jag tala om. Men orkade inte. Säger bara en sak! ÅKER ALDRIG MER TILL DETTA STÄLLE! ALDRIG! Har aldrig i hela mitt liv känt mig så ovälkommen! Usch och fy! Är bara ärlig! Jaja, Elin och jag gick ut på verandan en liten stund, tills vi beslöt oss för att gå upp igen och försöka sova. Vilket till slut gick! Vaknade dock tidigt PRECIS som vanligt dagen efter. Det enda jag kände va "HEM HEM HEM, MAT MAT MAT" Så jag kollade snabbt busstiderna och allt med bussar styrde upp sig från deras gata till timrå och från timrå till härnösand. Jag skulle ätnligen få komma hem. Fick dock vänta ett par timmar, men det gick ändå rätt okej. Klockan närmade sig busstid, och hunrig som man va va man ju inte sent ute för jag ville som sagt hem snabbt och få i mig nån mat, nu va det 24 timmar sen jag ätit. Så på med kläderna, packa väskan och ut genom dörren och mot busshållplatsen! Tack gud, äntligen skulle inget mer ont hända.. KANSKE!!! Jag stod där och väntade... och väntade... och väntade... Kom det nån JÄVLA FITTBUSS!?!?!?! Sista lilla pricken över i:et! INGEN BUSS! Så, ja... vad gjorde man? Vände återigen på klackarna mot huset... igen! Nu va klockan tio över 12 och min buss gick 20 över från timrå. Som TUR va fick jag skjuts av Per till Timrå och kunde äntligen äntligen äntligen få komma hem! Tragiska kväll, natt och morgon! Men äntligen! Sitter vid min egna dator efter några timmars sömn i min egna säng. Efter lite mat och dryck. Nu kan jag skratta mer åt det hela, men det va nog fan marsdrömsnatten alltså! HELT JÄVLA GALET! Och jag har nog inte fått med allt ändå... Men det hände så mycket... Orkar inte!!! Haha... nää jag orkar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0