Shoppingen idag

Idag tog jag med mig mitt betalkort! Bra där zandra!

På lunchen gick jag först till Drakenglass och handlade lite lunch. Medans maten blev klar gick jag till mitt älskade arbete - Åhléns! Så ja, som vanligt gick lite av lönen tillbaka till företaget.

Från Åhléns blev det:
1 dove duschcreme
1 Åhléns duschcreme
1 Åhléns Shimmer lotion
1 svart kort kjol
1 beige knälång kjol
2 svarta skärbrädor
1 Nivea Silouette lotion

Sen gick jag även in på Pashion och inhandlade:
Mina efterlängtade produkter från Hawaian Tropic
1 coconut beach balm
1 lime coolada body butter
1 maximum sensitive protective sunlotion (Älskling! Det är DU som ska använda den, om du pallar doften)

Jag bara ÄLSKAR hela serien och dessa sjukt goda dofter. Jag hade gärna tagit en av varje produkt! Men jag kan LOVA (mig själv) att jag kommer inhandla fler underbara produkter från Hawaiian Tropic serien!


Eftersom min dator är helt störd nu för tiden hinner jag inte lägga in några bilder ikväll...
Men har jag tur fungerar det bättre imorgon och jag kan visa upp grejerna!



Okej... Lönen har jag nu snart haft i 2 dagar och än så länge har det väl gått rätt bra med shoppingen... Ska försöka känna lugnet med detta nu nämligen. Haha! Svårt men jag måste. (Idag har jag fan i mig köpt 5 bodylotion, haha! 2 duschcremer??? 2 kjolar??? Varför vet jag egentligen inte? Men har jag länge suktat efter hawaiian... sååå... Aaa, Äääähh!!!) Iaf, jag vill ha mycket pengar i sommar... Och om jag och min underbara älskling flyttar ihop känner jag på mig att jag kommer vilja shoppa mycket nytt till vårt hem. Så nu blir det till att spara alltså!!!!



Älskling!! Du är mitt allt! Jag saknar dig och älskar dig! PUSS


Nää nu ska jag sätta mig och dricka lite cola och dofta på mina cocos-produkter! Thats nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0