Underbara torsdag!!!

Klippte mig imorse kvart i tio. Fan så skönt. Nu känns håret mjukt och härligt igen. Ska gå och klippa mig om en månad igen så jag verkligen får bort allt slitet eftersom. När man bleker håret och använder plattång + silvertoningar/blekningar TÄR det verkligen! Men en klippning så är det fint igen!

Sen gick jag hem till mormor och hälsade på en snabbis. Även Henrik va ju där... Min morbrors hund. Och även morbror kom förbi på sin lunch, så det va trevligt.

Gick sen hem för att börja min torsdagsstädning och tvättning. Tvättningen gick inte så jättebra då tvättmedlet va slut. Men det styrde jag ju upp genom att ta en prommis ner till coop.

Så nu är det rent här hemma och tvätten tvättas för fullt. Fräscht blir det!

Torsdag idag = Min älskling kommer snart finnas här hos mig. Jag längtar så jag spricket snart!!!! Jag kommer pussa på dig i evigheter. Även om den här veckan har gått riktigt snabbt så har jag längtat så sjukt mycket efter dig!!!!!!!!!!!!!!!! Love ya!!!!!!!!


Ja, mer då?
Katterna har vart ute hela dagen. Så jävla lyckliga dom har varit. Jag med.. så jag fick vara ifred lite, haha! För er som inte vet så är det innekatter. Men nu till sommaren ska dom fan vara ute asså! Småttingarna mina!

Nää nu ska jag tvätta ur toningen ur håret! See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0