Från sura till mer glada miner

Inte konstigt att man är trött o sliten ikväll. Jobbade från 8.00 till 19.10. Sen hem, ut med Zelda som var galet skitnödig.. Hon är nämligen magsjuk stackarn.. Kan kanske va därför hon va så orolig inatt när jag ville sova. Så okej, du är förlåten gosan. Räserbajs är det iaf, och det enda som är bra med det är att jag slipper plocka upp det för det går inte. Det bubblar och rinner bara ut så .. what to do!? Haha!

Känner mig lite gladare nu än innan iaf. Inte pga bajset. Inte pga nånting egentligen. Har väl fått vila och pustat ut lite.. hämtat andan lixom. Tror det blir en bra dag imorgon. Jag hoppas på det :) Jobb hela helgen iaf, men det känns okej. Tycker det är roligast o köra helgerna.. därför är det skittråkigt att jag bara är schemalagd 1 lördag varannan vecka. Men tur som är fick jag beas pass på söndag, så det blir helhelg :)

Känner mig just nu grymt torr i munnen.. är sugen på citrusdryck.. finns i kylen, så jag ska nog allt hämta mig ett glas. Sen ska jag köra lite Nutribronze igen.. Fortfarande luktar den ganska okej.

Nu har jag suttit o skrivit alldeles för mycket igen. Och inga bilder. Finns det nåt tråkigare? Knappast! Skärpning där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0