Måndag

Som vanligt en måndag har jag jobbat 09.00-19.10.
Fått en hel del gjort faktiskt.. så det känns ju skönt. Men fortfarande är det massor som behövs göras. Kollade i lite lådor idag o tappade hakan över allt jag hittade.. shit shit shit. Vi tappar så mycket försäljning på att inte ha allt framme :/ Men nu ska jag inte vara negativ :) Cliniqueförsäljningen har gått HUR BRA som helst :) Bra där tjejer :) Tror vi är så gott som bäst. 5 små gåvor står kvar på bordet.. helt tomt, hehe :) Kul som fan. Vi har förmodligen redan klarat budgeten! GLAD :)


Nu ska jag äta biffar o potatis.. vi har gjort egna, jag o gubben. Dom godaste :) Hihi. Vråååålhungrig.


Helgen va förresten supermysig.. Mycket shopping o annat med världens bästa Elin. Här är en bild på sötnosen :) Go´kväll mina läsare!


Kommentarer
Postat av: ..

är lillenkan gravid?!!!!!1

2009-02-02 @ 21:59:22
Postat av: Jannice

Äntligen får jag se en bild på magen, gud va mysigt de ser ut!!! =)

2009-02-03 @ 18:55:49
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0