Snart helg igen

Imorgon går min älskling av och han är sen ledig en vecka igen. Vilket jag känner mig riktigt glad över. Vill umgås, mysa, pussas. Hitta på saker.

Själv jobbar jag imorgon o på fredag, men de gör ingenting :) Bara tanken av att jag vet att gosen är hemma gör så att dagarna går så mycket snabbare. Fantastiskt :)

Helgen ska tillbringas med älskling, älskling o ingen annan än älskling. Eller jo, kanske pappa o syskonen skulle titta förbi, vore ju rätt kul :) Dom har ju inte hälsat på nåt här än.

Vi får se vad som händer!
Imorgon väntar som sagt jobb iaf. Så det är väl dags o sova lite igen. Känns ibland som att de är de enda man gör.. jobbar o sover. Men men.. blir väl bättre, förhoppningsvis.

Hörs imorgon..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Tänkte önska dig en trevlig helg med älsklingen din!

2009-02-13 @ 10:14:32
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0