Trött, tröttare, tröttast!

Somnar här i soffan snart..
Gå och lägg dig då tänker ni. Det skulle jag ha gjort oxå om det inte va så att säsongens sista "Ballar av stål" är ikväll. Jag vill se det. Så därför får jag sitta här.. försöka hålla mig vaken. Så enkelt är det.


Längtar lite till onsdag. Har lite o göra då faktiskt. Först månadsmöte 8-11. Sen tänkte jag få in en klipptid under dagen. Ett legitimation ska fixas. Och jag ska ut o springa. Vilken toppen dag :) Ser jag absolut fram emot. Eller aaa.. hade suttit fint med en sovmorgon.. men men, man kan inte få allt. Hehe!


Vi hörs imorgon. För trött för det här..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det tycker jag med. Vore så gott! =D

2009-05-18 @ 23:19:20
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vinsten har kommit fram! TACK! ska ner på stan i eftermiddag och hämta ut den! :)

2009-05-19 @ 11:01:07
URL: http://ubbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0