Dagen idag

Sov till ett ungefär.. skönt som fan.
Kände mig torr i munnen när jag vaknade, men ändå har jag inte varit så bakis. Väldigt skönt :) Efter en dusch och lite makeup för att fräscha till ansiktet fick vi skjuts bort till norlin o sara där våran bil stod sen igår. Vi gick in o surra lite med dom oxå.. det låg chips på golven, stank sprit osv osv osv.. ni vet hur det är när man haft fest. Trots det ville dom inte ha nån hjälp med städandet. Vi åkte hem igen för lite fika. Även liten pusselläggning med en liten tös som verkar tycka om oss mer o mer för varje gång vi kommer hem.. Väldigt skoj.
Vi har även varit hos min mamma på middag ikväll. Hur gott som helst. Även en god efterrätt. Och om ett tag ska vi iväg på bio med Pernilla o Patrik. Flickan som lekte med elden ska vi se. Lär va bra. Efter den blir det nog bara hem o sova.. imorgon har vi en hel del o göra. Jag HOPPAS på jobb eller iaf en liten intervju eller liknande.. Hoppas på hopp helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0