Hur man än gör...

Sitter och funderar. Jag är rätt duktig på det.
Hur kommer mitt liv se ut när vi flyttar hem igen?
Jag vet att jag kommer sakna en hel del här nere i Sthlm.
Pappa med familj, mina kollegor, min kusse.. osv..
Men jag vet oxå att om jag skulle bo kvar här skulle jag fortsätta sakna mitt gamla liv. Alla mina underbara vänner där hemma, mamma, mormor, o alla andra släktingar, staden jag är uppväxt i, människorna, bara en sån enkel grej som att ta en promenad på kvällen o känna sig 100% trygg.
Jag vet att allt kommer bli bra igen nu.

Inlägg jag skrev innan jag flyttade ner till Sthlm..
- 1 - Stockholm Naturligtvis
- 2 - Jag fick jobbet!

Jag var så förväntansfull.. så glad..
Nästan så som jag känner mig nu när jag ska få flytta hem igen.

Konstigt.



Kommentarer
Postat av: bloppis:)

kolla in min bloppis, har sänkt priset på allt nu:)

puss

2009-10-06 @ 15:54:09
URL: http://bloppispoppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0