Överraskad!

Min älskling kom och hämtade mig på jobbet idag..
När vi hade parkerat bilen och klivit ur sa han att han hade köpt något till mig..

"Ååh, vadå?" frågade jag ju såklart..
Och till svar fick jag.. "En ny tandborste!"
Jaha.. vad kul. Haha! Jag trodde ju att det va nåt roligt.
Men visst. En tandborste är väl aldrig fel o få. Haha!

Sen på den lilla promenaden hem sa han att han faktiskt köpt nånting mer..
Nånting till ikväll. Och jag blev ju såklart nyfiken o frågade vad.. Men inte fick jag något svar. Gissade på godis, glass o chips.. men tydligen var jag ute o cykla.. o inget sa han..

När vi kom hem fick jag kolla in i kylen..
Och där inne står det öl och cider. Så det var de han hade införskaffat :)
Ska vi supa va min första fråga. Haha. Men de va väl mest för att vi skulle ha nåt gott o dricka så där.

Precis innan middagen säger gubben åter igen att han har något mer till mig..
Shit.. Vad var det denna gången då? Blev jätte jätte nyfiken..

Fick inte veta nånting den här gången heller, utan nu skulle vi leka en lek.
Jag skulle fråga ja och nej frågor .. och aa, gubben skulle ju då såklart bara svara ja eller nej..

Jag började fråga om den/det/saken fanns i vardagsrummet?
Men nej.. där var det inte.. så jag fortsatte med mina frågor.. och till slut fick jag veta att det va i sovrummet.. i sängen.. under min kudde..

Den där saken var ett paket. Ett paket fyllt med sjukt fina grejer.

MIN ÄLSKLINGSDOFT FRÅN D&G, nr 3.
Ögoncreme från Clinique, All About Eyes Rich
Fick även med en Concealer, en dagcreme och lite rengöringskit från Clinique.

JAG ÄR DEN LYCKLIGASTE TJEJEN PÅ DENNA JORD :)
Jag har världens bästa pojkvän. Jag älskar dig gubben. Det vet du. Tack för allt!


  


Kommentarer
Postat av: ** SANDI **

shit! det syns att jag inte har varit inne o läst på ngr dagar. Du HAR verkligen en otrolig pojkvän gumman!!!! :)



Ses på tisdag.. om inte tidigare hihi.

Kramelikram!! <3

2009-10-25 @ 02:00:08
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0