Dagens händelser

Vaknade med en klump i magen.
Vetenskapen om att jag skulle ligga i tandläkarstolen idag och laga ett hål gjorde mig illamående. Men vet ni, det gick faktiskt ganska bra. Förutom att jag fick höra att jag hade tandsten kvar.. vilket betyder.. tandläkaren ännu en gång! Suck! Men nu har jag iaf inga hål längre. Skönt.

Idag har jag även pratat med arbetskollegor och chef om vad som händer här framöver. Jag kommer sluta på mitt jobb. Inte för att jag inte trivs, eller för att jag hittat något annat.. utan för att jag och min kärlek kommit fram till att vi flyttar hem till härnösand igen. Det är ett gemensamt beslut och jag vet att det är det absolut bästa beslutet.

Så till alla mina vänner där hemma i härnösand. Vi ses snart. Saknar och älskar er!

Till mina sumpankollegor. Tack för att ni varit så sjukt gulliga och snälla mot mig. Jag har känt mig välkommen och omtyckt från första dag. Ni är underbara, kommer sakna er när jag slutar. Men än slipper ni inte mig ;)

Det va allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Men gud va kul att du flyttar hem igen!!:P

2009-09-25 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0