Fredag

Kan inte förklara hur skönt det är med helg!
Klockan 8.00 befann jag mig på jobbet. Månadsmöte för hela slanten. Vi fick både ris och ros, vilket är rätt bra. Men jag kan faktiskt hålla med om slappheten på jobbet. Om jag räknar bort skärholmen som inte ens är värt att räkna med (jävla skitställe) så har jag nog inte känt av samma slapphet någon annanstans. Det är verkligen annorlunda här motför uppe i norrland. Där har vi regler och bestämmelser, och dom går vi efter. Så enkelt. Jobba som säljare, jobba inte som säljare.


VUXNA MÄNNISKOR? Kunder som kommer in och beter sig som svin kan vända på klacken direkt o stoppa upp sitt jävla beteende i röven. Helt klart.

Åter igen. Ska bli så skönt o komma hem till norrland..


En kul grej då!
Min gamla kollega hanna kom idag. Jag blev glatt överraskad när hon kom till jobbet. hihi. Imorgon blir det en liten utgång med henne. Det ser jag absolut fram emot :)

Ikväll är det tvättning och annat på attgöralistan.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0