Åhléns Premiecheck

Haha, jag vill inte veta hur mycket lön som går tillbaka till Åhléns!!!?!!!
Tycker jag får dessa checkar nästan hela tiden...

image157

Men vad gör man inte? Kläder shoppas ju som man kan ha att jobba i, likaså skor. Makeup och dofter testas så man kan ge kund bra säljtips. Heminredningen går inte alltid att låta bli den heller, massor av fint! Nää, det är kanske inte så konstigt ändå.


Gå med i Åhléns klubb för att få dina egna Premie Checkar. För varje 2500kr du handlar för blir en 50kr premiecheck din! Åldersgräns 16 år.



Lite kul idag på jobbet, Harris kom nämligen in och pratade lite med mig. Fan! Så sjukt längesen vi sågs, närmare ett år. Imorgon tar vi en fika vännen! Vi har nog massor att prata om.



När jag ändå tagit upp Åhléns i detta inlägg kan jag ju passa på att fråga er läsare om vad ni skulle vilja ha tips om inom Åhléns? Makeup? Skönhetsavdelning överhuvudtaget? Heminredning? Mode? Berätta för mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0