Gina Tricot

Shoppade idag på lunchen. Kände att jag verkligen behövde det. Få upp mitt humör lite.. Eller rättare sagt komma lite på andra tankar. Känner mig halvnere, vilket jag egentligen inte borde göra då jag har världens mest underbara pojkvän som verkligen stöttar mig i allt jag gör och finns vid min sida och förstår mig till 100%. Jag kan inte få det bättre. Men när det gäller vissa saker mår man inge bra ändå. Som nu. Men jag är så sjukt glad över att jag har min bästa vän som även hon förstår till 100%, oxå min Johan. Utan er skulle saker o ting inte alls vara så lätta. Tack för att ni finns där!

Iaf, shoppingen blev en tubklänning i blått med knälängd, en jättesöt naturvit tunika i linnestuk.. smala axelband och volang nertill. Sen en varmare stickad tröja i grått, den vet jag dock inte om jag vill ha kvar. Vi får se!

image151

Eftersom jag är halvt gone just nu blir bloggningen varken intressant eller bra uppdaterad! Men jag har nåt att skylla på, men jag håller det för mig själv. Men men...

I´ll be back soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0