Helgen...

Vart ledig men inte gjort nåt speciellt ändå.

Fredagskvällen blev lugn, kommer seriöst inte ens ihåg vad jag gjorde. Inget viktigt iaf. Sen igår... fan jag är senil?  Jo NU kom jag på, va ju och solade på förmiddagen och gick en snabbis på stan och sen på kvällen blev det lite party. Vet inte riktigt varför... Eller jo jag vet varför! Vilket som, jag tog det lugnt men hade väl rätt skoj ändå faktiskt. Kom lite på andra tankar, vilket va skönt!

Idag söndag är det lika trökigt som vanligt!!! Inte gjort nåt vettigt alls. Va ute en  snabbis och träffa på grabbarna, men sen gick jag hem igen... och sov! Haha

Ja nä! Mycket mer än så är det ju inte. Så jävla tragiskt att man ska vara ledig helt fel helger när gubben inte är hemma! Men nu har det iaf gått halva tiden och snart är han hemma igen!!! Man längtar ju som en tok. Bästa som hänt mig! Ingen tvekan! Det borde finnas fler som är som Johan! Men då skulle han kanske inte vara så speciell och underbar som han är. Jag är bara så sjukt lycklig över att han är min!

Mmm, nää men nu orkar jag inte mer. Ska ta mig ett nytt glas med cola och fundera ut nåt att äta till middag... kvällsmat? Aa nåt!


Lägger in en söt liten bild på min Theo som verkligen njuter nu när det är vår! Dom små sötnosarna har till och med fått börja vara ute helt själva nu... Känns underbart. Dom blir så mycket mer lugn när dom kommer in igen. River inte lägenheten som dom gör annars!! (Men här är han bara ute på ballkongen)

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0