Osis+ Dust it

Dom senaste dagarna har varit underbara med min pojkvän måste jag säga!
Han är bäst och jag tycker om honom så enormt mycket!


Jag köpte Osis+ Dust it från Schwarzkopf idag. Endast 99:-
Jag va tvungen att testa denna omtalade produkt! Och faktiskt! Den va riktigt okej. Så enkelt att få hållbar volym i håret, det trodde jag inte. Det ska bli riktigt kul att fixa håret imorgon innan man åker till jobbet. Äntligen slippa all spray och skit som tär så sjukt mycket. Jag kommer absolut fortsätta med denna produkt! Blir nog en riktig favorit.

image87

Någon som har andra bra tips på volymprodukter till hår?
Eller har ni testat denna och tycker nåt annat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0