Trodde det va morgon

Andra gången jag skriver om detta inlägg nu, bloggen bara jäklas hela tiden!!!


Förkortar allt så här!

Jag vaknade nästan nyss, trodde självklart det va morgon. Meningen va att jag skulle vila nån timme bara, men det blev 3. Har legat o drömt o sovit så skönt. Så vaknar man, kollar klockan o tror verkligen att det är morgon. Tills jag inser att jag har både kläder och makeup på mig. Bra där Zandra!! Tvungen att kliva upp... Hade ju självklart fet-missat middagen oxå! Så det blev en toast! Sur är jag.. Ville sova! Men hade jag fortsatt hade jag vaknat nån gång inatt istället. Blir till att lägga sig i lagom tid ikväll ändå. Imorgon ska jag nämligen klippa mig!


Nån som har nåt förslag på nån frisyr förresten!? Hjälp mig nu...
Funderar bara på att toppa topparna och klippa det kortare bak,
men jag vet inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0