15cm pinne

Dagen idag..

Sov ut, ingen hemsk klocka som ringde tidigt på morgonen. SKÖNT!
Klev upp utan stress, styrde upp ett litet telefonsamtal till en dum kärring. Men det gick ju bra det med. Tog mig en dusch och gjorde mig klar för att sen ta en sväng till Sumpan. Förresten så ringde en gammal arbetskamrat med lite goda nyheter och ett glatt humör som gjorde dagen lite ljusare. Hon är så go, miss her so much!!! Men nog ska vi allt ses snart, det styr man ju upp. Jaja, sumpan blev det sen. Men en snabbt besök bara, jag tog nämligen kläder för en kall vinterdag och höll seriöst på att svettas ihjäl, så efter några minuters kikande på tapeter gav jag upp o åkte hem igen. Slängde av mig alla äckligt varma kläder o drog på mig sköna mjukisar istället. Aaa, då hör ju självklart min kusin av sig, så jag fick ännu en gång byta om. Så styrde upp det lite snabbt och sprang ut o mötte upp honom.. Min älskade kusin. Han är bara bäst! Vi tog en glass och en liten åktur.. han jobbade ju så jag bara följde med som lite sällis. Mycket skratt som alltid, älskar dig! U know that! Aaa, sen hem igen. Älsklingen hade då kommit hem från sin träning och duschat så jag tog mig en snabbkissning sen åkte vi till sumpan igen o kollade lite tapeter tillsammans, lånade hem lite böcker och nu kan jag inte komma fram till nåt!! Som vanligt. Men men, vi löser det. Fint blir det vilket som. Nu ska vi fika lite, ses!

Braaa, hej! (Eller hur kuuuussiiiin!?)

hohoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0