46 stationer om dagen!?

Först ledig fredag, lördag, söndag. Jobbade måndag o tisdag och nu är jag ledig 2 dagar igen, haha! Galet. Inte undra på att jag ligger efter på mina avdelningar. Men men. Så kan det va. Idag ska mitt cv skickas iväg. Pratade lite med chefen igår, o han tyckte att jag skulle söka om det verkade intressant.. och det gör det ju. Tänk, jag sitter och pendlar nu 23 stationer.. nää, dubbla! 46 stationer om dagen. Klart jag söker till ett närmare ställe.. BARA 4 stationer om dagen. Haha! Förstår ni? Sen finns det självklart några andra anledningar oxå..



Idag ska jag gå o kika på lite tapeter och 2 butiker som jag är jättenyfiken på. Får väl se om man kommer hem med nåt nice :) Självklart tar man tåget som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Samantha

mcdonalds inne i city :)

2008-08-20 @ 12:34:43
URL: http://shaantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0