Ben & Jerrys

Hade inte provat den förrän idag på lunchen.. köpte mig en liten 150 ml glassburk - Chocolate fudge brownie. Men hallå!!! Hur god va den inte då? Måste självklart prova dom andra sorterna oxå, men den där va ju riktigt fin alltså.



Pratade med gubben i mobilen och berättade om den goda glassen (Som alla pratar om) Så sa han nu innan han drog på jobbet att det fanns nåt i frysen åt mig.. Då har token vart och köpt en stor burk av glassen till mig. SÖTNOS! Det finns ingen som du, du är bara bäst. Måste även tillägga att middagen stod på bordet när jag kom hem trött efter jobbet och min söta lilla prinsesskål jag införskaffade igår va fylld med godis. Åter igen! DU ÄR BÄST & DET FINNS INGEN SOM DU!

Älskar dig, det vet du!

Kommentarer
Postat av: shanti

vill också haaaa juuuu :(((((

2008-08-09 @ 23:29:10
URL: http://shaantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0