Muskler

Fan alltså, det är dags att få tillbaka lite benmuskler nu alltså!!! Inte bara benmuskler. Magen, armarna, rumpan o ryggen behöver tränas upp oxå. Måste ta tag i det här nu. Faktiskt! Tur att jag har min goa älskling som förmodligen komma peppa mig. Aaa, nää! Styr det här nu förfaaaan!

Jobb imorgon igen, känns tragiskt men ändå lite enklare nu när jag vet mer vad jag vill. Sökt mig vidare igen, o får jag inte de jobbet söker jag mig nån annanstans. Jag känner det. Det ska aldrig någonsin på nåt sätt kännas jobbigt eller fel att åka till sitt jobb, och efter mycket tänkande har jag kommit fram till att PRECIS just så är det, tyvärr! Det är för långt, alldeles för stökiga kunder och på tok för få timmar till att hinna med allt som ska göras. Och det resulterar bara i att jag mår piss. Jag vill ha snyggt runt omkring mig, ha något sånär bra kunder och slippa stressa ihjäl sig för att hinna med saker som man likt förbannat ÄNDÅ INTE hinner med. Grattis, du fick drömjobbet. Hahahaha

Näärå, sååååå hemskt är det inte. Men nog vill jag vidare alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0