Mascara

Nu har jag testat Diors Diorshow Blackout mascara och tyvärr är det inget jag kommer testa igen! Usch och fy vad dålig den va. Mina fransar står åt alla håll, ingen volym.. ingenting! Trodde faktiskt den skulle va bättre, men nånstans kände jag igen den där hemska borsten.. Den är lixom "rullad" på nåt sätt. Nä, inget för mig! Aldrig igen! Får väl se om jag ens tål den nu oxå då..




Håller mig just nu till min nya favorit, Max Factors False lash effect. Den ger förlängning och volym åt mina fransar.. hur bra som helst :) Innan använde jag L´Oréals Lash Architect som även den är hur bra som helst, böj - förlängning - volym. Men just nu ligger den på hyllan ett tag :)

Nu ska jag göra mig klar för att sedan väcka älskling som ligger o sover så sött, sen blir det stan en sväng. Måste ju använda mina presentkort ju :)

Kommentarer
Postat av: samantha

jag köpte en sån där false lash effect mascara efter jag sett att du skrivit om den, helvete va bra den var :O min nya favorit också :D

2008-12-28 @ 20:53:02
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0