Shopping

Shoppat det sista till julen nu. Iaf nästan.
Blir några saker till på Åhléns, men det tar jag bara en arbetsdag.
Förresten! Shit va galet mycket folk det va på city! Undra hur mkt dom gör på en dag? Lär va en hel del..

H&M hade "Tag 3 betala för 2" på damunderkläder nu, trosor och bhar. Därför blev det 3 par nya trosor. Fick dom av min älskling :) Tack gullet! Love ya!



Ikväll är det som vanligt soffan som gäller. Jag o gubben, cola och massa gotta. Imorgon nalkas det jobb igen. Har dock lite sovis vilket är hur skönt som helst :)


Snart julafton!! Ser så fram emot det. Ska bli så kul o ge alla saker. Är verkligen nöjd med mina köp :)

Kommentarer
Postat av: samantha

just ja du sa ju nåt om det hemma hos er tror jag :p haha wiiie, smör med lite potatiiiiis :D

2008-12-21 @ 00:21:09
URL: http://samanthasanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0