Utmanad

Jag är utmanad av Elin

Regler .
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram (just nu):
Room Service
Efterlyst
Bonde söker fru
Navy CIS
CSI ny
Nytt läge
Sanningens ögonblick
The hills

(Inga av dessa program följer jag hektiskt, bara några exempel på några jag tittar på om jag har galet tråkigt)

8 saker jag gjorde igår:
Jobbade 09.00-20.10
Kollade tv
Data
Borsta tänderna
Pratade med mamma i telefon
Pratade med Elin i telefon
Pratade med Johan i telefon
Åt middag

8 favoritrestauranger:
(Skitsvårt då jag hatar restaurangmat)

Big boy
Sibylla
Min egna mat
Johans mat
Mammas mat
Fik i sumpan
Mcdonalds
?

8 saker på min önskelista:
Parfym
Duschcreme
Bodylotion
Handskar
Badlakan
Presentkort
Smycken
Skor

Jag utmanar:
Dom 8 som känner att dom pallar.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0