Dagen idag

Började med att kliva upp ur vår underbara säng. Svårt, men det gick. Styrde upp några få samtal som jag va tvungen till att ringa, dock blev jag förbannad efter ett tag och gav mer eller mindre upp. Åt lite frukost och gjorde mig klar som vanligt. Sen skulle jag visa min älskling vad det är för dator som snart kommer hem till oss, och medans jag jäklas med att försöka få fram sidan frågar min gos om jag verkligen hinner till jobbet nu. Då har tjejen tagit fel på en TIMME!!!!!?!?!???!! Hahaha! Shit alltså. Klockan va tio över 11 när gubben så det där till mig och jag svarade "Ja men herre gud, det är lugn" kollade på klockan och insåg att det inte alls va lugnt. Med en halv makeup och tokblött hår fick jag genat bråttom, då jag började kl 12 och det tar minst 45 min till jobbet. GRATTIS! Du har vunnit dagens "Idiotpris!" Haha! Fick såklart ringa till btir. och förklara.. och hon bara skrattade, som tur var :) Skyndade mig så gott jag kunde iaf och kom 35 minuter sent. Det fick jag ta igen på måndag istället. Perfekt! Aldrig kul med avdrag på lönen. Okej. Jobbade till stängning iaf. Och det säger jag, det här va den vidrigaste dagen hittills. Jag förstår inte hur vuxna människor fungerar ibland alltså. Provhyttarna va kaos. Kläder låg i högar på golven och VUXNA människor bara trampar in i provhytten, provar sina kläder och skiter i att dom kliver på massa kläder. Och dom skiter ännu mer i om dom OXÅ struntar i sina provade kläder och lämnar dom på golvet.. Herregud! Vart har jag hamnat? Idiotiskt! Önskar dom kunde få jobba hos oss en dag.. och jag fick göra sådär i provhyttarna. Fan va härligt!

Sjukt skönt att komma hem ikväll. Gjorde mig en enkel middag. Varma mackor med tomat, grillkrydda, ost och oregano..  även lite fetaost, och svartvinbärssaft. Gott gott :) Nu är jag helt slut känner jag..



Imorgon får jag vara på en lugnare och skönare avdelning - Skönhet. Det blir bra´re! Där man trivs som bäst oxå!


Förresten! Fick med mig skor från Esprit idag oxå! Äntligen ett par skor att jobba i. Supersköna och fina! Visar imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ejlin

Tack gumman!! Miss you too you know. Pussen

2008-07-25 @ 22:44:06
URL: http://elinenelin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Taack.

2008-07-26 @ 00:05:42
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0