En ledig dag

Jätteskönt o vakna upp bredvid sin älskling o veta att båda två är lediga.
Först lite uppackning av kartonger och dylikt sen gjorde vi oss klara för att ta en sväng till Skärholmen, IKEA i kungens kurva och senare Heroncity. Det blev shopping i  skäris, 2 tunikor från Gina. Jag och mina tunikor, haha! Men jag trivs ju som bäst i dom. Sen även lite inhandling på IKEA, smått och gott. Gardiner, gardinstång, blommor (Som passade helt sjukt bra i mina nya krukor), sen en del köksredskap.. bara bra-att-ha grejer :) Oxå Heroncity då där det blev mat i massor och senare glass. Så sjukt gott, tror vi valde rätt bland dom där 46 sorterna. Saltlakrits, passion och viol - MUMS! Har helt klart en ny favorit nu.. hihi. Efter att vi va klar med allt blev det en promenad hem till pappa. Och innan vi kom in på rätt spår... haha! Blev till att gå uppför trappan "Hubert" som min älskling sa.. Vilket jag aldrig mer tänker göra om, med höjskräck va det ingen hit! Speciellt inte när man VÄL kommer upp oxå är allt instängslat där runt omkring så jag måste GÅ ner oxå på de... Usch! Hjärtslag! Men men, efter ett tag kom vi in på rätt spår och tog oss till pappa och syskonen! Skoj skoj, dom är så söta så :)



Min goda mat, ris och kycklingspett med jordnötssås, majs & sallad. Oxå cola såklart.
Den lilla blå manicken bredvid är gubbens... När hans mat va klar började den tokblinka & vibrera, haha. Kul grej!



Trappan "Hubert" - Vi ses inte mer. Du är inte min vän! Usch...


Nu är man hemma igen, sitter här medans älsklingen kollar i lite kokböcker. Han är världsbäst! Kanske tagit upp det förut, men det är ju bara sant. Älskar honom mer än nåt annat! Puss gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0