Ghd produkter?

Någon som hunnit testa dessa produkter?
Jag är som galen i hårprodukter och testar alltid massa nytt.

Nu va jag in på eleven.se o kikade lite o såg att Ghd lanserats...
Så självklart funderar man ju på om man ska testa.



Dom produkter jag själv fastnade för va ghd Nurture schampoo för sprött, skadat och färgbehandlat hår & ghd Thermal protector för torrt, grovt och oregerligt hår. Värmeskydd ska man alltid använda, och en perfekt produkt för mitt hår som ALDRIG någonsin vill hålla sig rakt i hög luftfuktighet. Även ghd Triple pack är ju kanon!
 

Produkterna finns hos eleven

Kommentarer
Postat av: Kim

Jaaaa, det är banana, haha.. överlycklig :)

2008-07-15 @ 20:30:36
URL: http://girlylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0