Hur dum får man bli?

Somnade till i sängen alldeles för tidigt ikväll och vaknade självklart halvpigg nu på natten. Skylling själving eller? Dumsnut! Så vad gör man? Sätter igång datorn och bloggar lite, haha! såhär en fredagkväll.. natt! En gammal arbetskamrat från Birsta hörde av sig idag. Hon är i Sthlm och förmodligen festar hon för fullt nu. Va meningen att jag oxå skulle med men jag somnade ju. Man kanske ska messa henne iaf.

Stockholmslivet är skönt. Mycket stress på tunnelbanan när man ska till och från jobbet. Dock stressar jag ALLTID i onödan för jag missar alltid min tbana. SUCK! 

En vecka tills jag är "hemma" igen. Då blir det till att flytta hit alla ALLA saker från lägenheten och låta elin flytta in. Det blir nice. Tror det blir svårt ändå dock... saknar lite måste jag säga. Speciellt mina katter, mamma och elin. Vet ju inte när jag åker upp sen igen...

Men jag ska få ner både mamma och elin så fort som möjligt :)


Näää ska man göra ett nytt försök o sova kanske? Vore en bra idé tror jag. Annars vänder jag totalt å¨dygnet och det är ingen hit! Natti på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0