Kung fu panda

Jag vill oxå se den!

Undra när jag o älsklingen ska få tid till att kanske gå o se den?
Det måste vi styra upp alltså...


Idag slog han upp sina vackra ögon runt 12-tiden igen. Fina människa! Älskar att ligga och kolla på dig... Det har jag gjort sen första natten vi sov med varandra. Jag undrar om det inte är typ ett år sen vi sågs första gången. Den kvällen glömmer man ju aldrig aldrig. Kunde aldrig tro att jag ett år senare skulle bo med dig. UNDERBART!

Idag har vi iaf ätit en god frukost tillsammans. Sen målat klart i nästan hela vardagsrummet. Packat upp ur lite kartonger och naturligtvis pussats och kramats en hel del. Min älskling. Jag är så kär. Så lycklig. Med dig är allt underbart. Du är den absolut bästa!


Längtar tills allt är klart här... tills saker o ting är ur världen och man bara kan få må som en gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0