Lägenheten

Färdigmålad!

Fan, så skönt. Min älskling har kämpat mest. Så jäkla duktig!
Nu är det vitt överallt. Imorgon tas pappen på golvet bort och sen blir det lite dammsugning. Ska ta bilder på alla rum så gott det går & lägga ut här sen.

Nu måste man börja kika på lite tapeter som vi ska ha på fondväggarna och sen gardiner o så. Längtar så sjukt mycket tills soffan och sängstommen kommer oxå.


Imorgon är det jobb som gäller igen. Dock en rätt kort dag.. 7-timmars. Sen ska jag shoppa lite tänkte jag. Lite metervara, så mamma kan sy nån snygg gardin till oss. Sen ska det även inhandlas lite ansiktsrengöring och kallsonger till gubben. Fan va skoj, jag får välja, haha! Lär bli lite annat smått och gott oxå. Vi får väl se :)

Faaan! har ont i mitt smalben. En annan ramlade ju i rulltrappan igår, haha! Klantigt som fan. Men då vi har kanske världens längsta rulltrappa här så orkar man ju bara inte stå och åka hela.. SEGT som fan blir det. Så man springer ju i stort sätt uppför den. Dock ska man INTE göra det med små tofflor, som dessutom är blöta av regnet. Då blir det fel, och man RAMLAR! Aj aj..

Tur att jag inte sprang neråt utan uppåt..
Annars vet jag fan inte hur det kunde gått.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0