Målar naglarna...

Har packat ner lite grejer nu o förberett för imorgon.
Just nu sitter jag o ska måla mina naglar. Sen ska jag klippa till dom. Galet att man aldrig kan ha långa naglar. Dom går bara av på jobbet. Iaf så målar jag med en beige nyans från depend. Älskar såna färger. Bara en svag ton på nageln, lite glans. Finast tycker jag. Iaf vardagligt. På fest kan det va fint med någon färg.

Jahapp. Imorgon bär det av till Härnösand då. Ska bli skönt. Och sjukt kul att träffa mamma, kissarna och Elin. Även om jag bara vart borta 2½ vecka. Jaja, så är det :)


Hehe skrattar lite åt Samanthas kommentar... visade inte ens hela lägenheten på bilderna? :P Dock ser allt annorlunda ut på bilder... Du får ta dig hit o kika istället :)


Nu är det snart sovatime! Ha en underbar helg alla!


Kommentarer
Postat av: Samantha

haha nej det kanske du inte gjorde, men eran hall är för fasen större än hela våran lägenhet xD klart jag ska ta mig en titt där :D du måste kolla in här också :D haha, så får du se vad vi står ut med :( haha

2008-07-17 @ 14:39:39
URL: http://shaantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0