Mycket nu

Jobbat idag, 9.50-19.10. Öppning-Stängning vill säga. Dagen har gått riktigt snabbt faktiskt. Skönt. Grejat på med massa REA, städat och stått massor i kassan. Lite tråkigt måste jag säga, men men.. Är man så lite personal blir det så. Har inte hunnit med nånting på mina egna avdelningar. Men det blir imorgon, då jag även får hjälp av komunikatören.

Fan, blev halvglad idag då jag märkte att skorna jag tänkt köpa nu va på REA. Och det bästa av allt är att det är halva reapriset på fredag så man sparar ju sig tills dess. Ett par skor från Esprit för en riktigt billig peng. Alltid lika kul :)

Kom nästan nyss hem från jobbet iaf. Tar en stund med tunnelbanan, men det går rätt bra ändå. Inge sitta o vänta i 40 minuter här inte. Det är värt guld, hehe :) En liten kul grej jag kom och tänka på nu igen när jag gick hem från tbanan va att det växer sjukt många körsbärsträd här runt omkring i området. Har inte vetat till 100% om det verkligen är körsbär eftersom det är så mycket, men nu idag stod det minsann några och käkade för fullt. Rätt skojigt och ganska fint :)

Ska väl försöka få i mig nån mat snart. Kom på att vi fasen har min micro här nu så man kan ju göra nåt enkelt. Perfekt såhär på kvällen när man inte pallar.

Ikväll åker min älskling hit till mig igen. Han kommer dessutom åka samma buss som min lillasyster som även hon ÄNTLIGEN kommer :) Gud vad jag saknat henne! Kommer bli skitkul att ses igen. Vi har såååå mycket att prata om. Det blir ju till att åka till pappa nåt i veckan. Jag o gubben får ta oss dit.

Nu ska jag fixa med annat. Ses o hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0