Norrland - Stockholm

Så, äntligen bor man här nere. Har suktat efter "Storstadslivet" i flera år. Alltid vart den där stadstjejen. Visst, självklart älskar jag landet oxå, men ändå.. vill ha lite mer liv runt omkring mig. Från Norrland till Stockholm. Galet men sant. Vet att fler och fler funderar på att flytta ner. Men tvekar. Jag förstår det, gjorde ju jag oxå. Man vill inte tappa det där mysiga i vår hemstad.. alla vänner, all närhet, tryggheten. Komma ner till stressen säger många. Men dom kan inte sett mycket av Stockholm. Kanske vart inne i City en dag mellan 12-17 då alla springer på luncher, slutar jobbet, ska hem osv.. Kanske då. Men har ni sett andra underbara delar av Stockholm? Själva City är hur fint som helst, men sjävlklart mer stress där. Men som sagt, alla andra små söta stadsdelar? Ta tex Sundbyberg.. shit, älskar stället. Mysigt som fan. En egen stad i Stockholm. Nää, vafaan.. Skärpning nu! Ta och kom hit och kolla in lite mer än "City-stress-mellan-12-17"

Haha! Eller hur Masantha!?

(Info från Sundbyberg.se)

Kommentarer
Postat av: Masantha

OFC!! jordbro 4life <3 skulle aldrig palla att bo i själva city.. där jag bor är som lilla härnta nästan ;p myspys! mer härnösandare till stor stockholm!!!!!

2008-07-29 @ 21:08:59
URL: http://shaantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0