Sjukling

Shit, hur trööökigt som helst! Orkar verkligen inte. På mina lediga dagar oxå. Hoppas VERKLIGEN inte att det blir sämre nu utan bara bättre och bättre.. Imorgon vill jag ju ut i solen och mysa med min älskling! Underbara pojkvännen! Bäst helt enkelt.

Sitter och skriver på min nya dator nu iaf, hur fin som helst. Gillar den verkligen. Och vista (som jag inte haft tidigare) är hur bra som helst. Såå mycket snyggare!


Förutom att vi hämtat ut datorn idag, satt sig jag o gubben på en parkbänk o fikade lite bullar och mer.. från 7eleven. Gött de! Dock har man inte så mkt smak och ingen vidare matlust heller för den delen. Sen har vi bara vilat, tagit det lugnt. Gubben gick på jobbet som vanligt på eftermiddagen och jag själv har legat o sovit. Behövde det. Lite saft och en Panodil sen slocknade jag.

Ja nä, har inte så mycket idag heller.. tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0