Stockholmslivet

Tjena hejsan...

Allt är helt galet. Vart ska jag börja?
Jag har aldrig i hela mitt liv sett ett sånt stökigt varuhus som jag jobbar på nu...

Är jag kanske bortskämd efter världens finaste varuhus - BIRSTA! (Ta åt er)
Jag saknar er sjukt mycket. Speciellt Hanna J. Ni är bara bäst allihopa.

Än så länge har jag inte hunnit känna efter så mycket på mitt nya jobb. Men det kommer nog bli bättre och bättre. Personalen är helt okej, även kunderna. Bara själva varuhuset som måste städas upp lite. Pendlingen går även den bra, men jag blir lika less varje gång jag missar min tbana och måste vänta 6 min. Har jag redan kommit in i stresslivet? haha!

Bott i en nästan tom lägenhet en vecka, helt ensam. Så jävla tråkigt. Men idag kom min älskling hem från Norge. Så nu är vi äntligen här nere tillsammans. Därför ska jag inte blogga så mkt mer just nu. Men det kommer mer... Det lovar jag :)


Och skorna jag glömde på jobbet va svarta, med en liten klack och öppna fram vid tårna. Det står Wedins på på sulan vid hälen oxå...



Måste även tillägga en grej. Är jävligt glad över att Samanta oxå bor här nere nu. Även hon är från Härnösand...
shaantii.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0