Underbara schema

Jobbade måndag och tisdag, ledig onsdag och idag. Jobbar imorgon, lördag, söndag och måndag. Sen är jag ledig tisdag och onsdag, jobbar torsdag och ledig fredag, lördag och söndag.. jobbar måndag och tisdag, ledig onsdag och torsdag.. Haha, och sen fortsätter det.. Så jävla skönt schema. Bästa av allt är att jag får bättre lön här än innan, men ändå jobbade jag mer då. Haha njut!

Glider omkring på en liten räkmacka. Riktigt nice.

Sängen kom hem till oss idag. Har bäddat den med våra nya sängkläder nu, även våra nya stora täcken. Kommer bli så jäkla mysigt. Ska ta bilder så småningom...

Nu ska jag dra ner på affär´n och köpa lite gotta. Har gått och fått ont i halsen ju, måste unna mig.

Förresten, SOMMAREN ÄR HÄR. Dövarmt ute... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0