Afghanistan

Utlandsstyrkan.
Har en nära vän som snart åker iväg till Afghanistan igen. Andra gången för honom. Han kommer vara borta flera flera månader, kommer hem i december igen. Då jag egentligen inte vet så mycket om vad han gör där borta mer än gott, så kan jag inte skriva ner så mycket. Men jag ska ta reda på mer info och be han ta mer bilder.

Många, även jag själv är så inne i ens egna värld och många ggr glömmer man bort hur andra i världen har det. Även om jag är rädd om dig vännen är jag glad och stolt över att du faktiskt åker dit och gör nånting bra. Ska försöka följa din resa så gott det går och blogga så fort det händer nånting. Tror faktiskt fler än jag är lite nyfikna på vad ni gör där.
image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0