Blev inte som planerat

Umgicks med Max idag. Först tog vi en lunch tillsammans, pizzabuffé blev det. Helt okej! Sen drog vi till Birsta. Jag tänkte ju att jag skulle inhandla en kaffebryggare. De flesta jag känner dricker ju denna vanliga dryck, dock inte jag själv. Men men.. Blev det någon kaffebryggare? Nej självklart inte. Allt slutade med att jag kom hem med såna onödiga sjuka grejer. En sån airfresher till toan med äppeldoft, även en mr muscle wc active, en nyckelring med ficklampa, 2 kattband med en liten scarf, en sån lite låda med gräs till katterna, ett navelsmycke... alltså, bara helt onödiga sjuka grejer. Vad blev det där för shopping? Haha, det va nog den värsta på länge.

Jaja, lilla Tuva blev säkert jätteglad för hennes nya kattband. Hon känner sig lite kvinnligare nu. Hennes bror tyckte inte att det va lika roligt, men han har ett likadant fast svart/vitt-rutigt. Dock känner han sig bara mindre manlig nu...

Den enda som kunde sitta still va Tuva, så såhär söt blev hon min lilla kisse!

image57 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0