Börjar om igen...

Jag struntade ju i den här bloggen och gjorde en ny. En ny mail, allting för att kunna starta om. Nu har lilla jag glömt lösenordet till den nyaste bloggen och även vad jag hade för ny mail. Så nu startar jag om här då... Igen! Har suttit och rensat bort en hel massa gamla inlägg. Helt sjukt gamla. Några lämnade jag, så det inte är fööör tomt här.

Men som sagt. Nu startar jag om här igen!
Och jag ska försöka blogga om både det ena och det andra. Jag ska göra mitt bästa för att få till intressanta och roliga inlägg. Nånting som andra kan ta del av.
Då jag arbetar på Åhléns, på Skönhet och Hem har jag en hel del heta tips då och då! Jag vet tex en herrdoft som kommer ut på marknaden nu i slutet av mars, den va riktigt fräsch enligt mig så den tor jag absolut på... Ska visa den här så småningom! ... Så ja, det här blir nog bra!


Lite snabb fakta om mig just nu...

Alla som känner mig vet att jag just nu är tokkär i denna Johan! Efter många om och men... ja både det ena och det andra så är det nu vi, och det är jag så sjukt lycklig över. Han är verkligen allt! Och jag tycker om honom så enormt mycket! Som jag suktat efter denna människa. Haha! Men ja, bli inte förvånade om jag bloggar om denna underbaring stup i kvarten! Jag kan bara inte rå för det.

Annars jobbar jag, säljare som sagt. Åhléns sen några år tillbaka. Jag trivs verkligen hur bra som helst och säljaryrket känner jag absolut att det är nåt för mig. Sen att jag får jobba med skönhetsprodukter och heminredning är ju bara ett stort stort plus! LOVE IT!

Jag ger mig inte i första taget om jag vill nåt, sån är jag. Finns heller ingen som kan tala om för mig vad jag ska göra och inte. Går min egna väg, så har det alltid varit. Säger som jag tycker, väldigt rak och ärlig. Yes, kort och gott om mig...

Ska försöka mig på designen på bloggen tänkte jag oxå, men det kommer så småningom när tid finns!

Påskmiddag hos mormor ikväll, riktigt trevligt.
Hoppas alla haft en skön påsk, käkat mycket godis och bara haft det superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0