Galet

Min blogg har inte fungerat på hela dagen! Helt galet. Men nu, äntligen!

Sitter i min ensamhet och känner en ganska stark hunger. Jag ska tala om varför...  Jag var så sjukt sugen på lax idag. Lax och potatis. Och när jag steker laxen brukar jag steka den med dill. Dock visste jag att jag inte hade någon dill hemma så när man väl kommit hem till sin hemmaplan med bussen idag gick jag förbi Hemköp för att köpa min dill. Hade dom nån? Självklart inte. Blev lite lätt irriterad och gick ner mot Lidl istället i hopp om att den skitaffärn skulle ha lite dill. Hade dom det? SJÄLVKLART INTE! Vafan händer? Har dillen utrotats? Inte ens fryst dill fanns det. Och varför jag inte hade någon dill hemma va för att COOPFORUM inte heller hade någon härom dagen när jag handlade. Jaha? Nää, i ren protest sket jag i middagen. Jag ville ha min dill, min lax... Min goda middag. Men nä, icke! Fick jag inte den då sket jag i att komma på nåt annat oxå. Så nu sitter jag här, huvudvärk och hungrig. Jag vet, jag får skylla mig själv.

image59

Tragiskt, jag förstår inte vart dillen tagit vägen? Eller är det bara så att hela härnösand har en dill-ätar-period nu? Folk är som galna och hugger åt sig all dill dom kan hitta? ... Hmm, njae, knappast trovärdigt! Härnösands butiker får idag 10- av mig! Blä på er!


Imorgon är det INVIGNING för Birsta City! Helt klart nåt man inte ska missa om man arbetar där tycker jag. Jag är själv ledig men kommer absolut åka dit. Det är ju även nyöppning för en del butiker så det lär ju bli en del shopping! GinaTricot kommer nog locka en hel del kunder imorgon?

Ska du dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0