Minus minus minus

Det är sjukt roligt att kolla in andras bloggar, se vad som gillas och inte. Vad andra testar och vad produkter får för betyg. Tänk att man kan tycka så olika. Det är superskoj! Har sett att många bloggar om dessa lättare brun-utan-sol produkter. Tyvärr vill jag ge minus till dessa tre. Lóréals Nutri Summer, Niveas Summer Beauty och Doves Summer Glow. Visst, dom ger en bra färg när man smörjt in sig en till två ggr. Men sen... Man tappar färgen och den flagnar av på vissa ställen. Av mig får dessa produkter högst en tvåa.
image52
Jag rekomenderar hellre Biotherms Summer Source (samma som jag bloggat om innan) Och även Lancômes vanliga brun utan sol Flash Bronzer. Kanonbra produkter. Dom kostar lite mer, men man får så mycket mer oxå...

Glöm inte att göra en peeling innan använding av brun utan sol produkter, du får ett mycket finare och jämnare resultat!



Nu är det dags att sova! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst e hon fin! Så du har också en liten än`? :)
Hoppas allt är bra med dig?

2008-03-25 @ 11:02:23
Postat av: Maria

Konstigt att min bloggadress m.m. inte syns, det va jag som skrev innan... drygt.. blogg.se krånglar för mig igen..

/mariapettersson.blogg.se

2008-03-25 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0