Omtalade AA

Hur många har idag bloggat om rean på Nelly?
Kan någon liten själ har missat detta kanonerbjudande?

American Apparel 20-25% Rabatt - Hur bra som helst.
Passa på, gäller bara nu under helgen!


Idag har jag jobbat, 11-17. Skön dag. Hann även med lite shopping både innan och efter jobbet. 2 jeans & 1 klänning från Gina, 2 tunikor & 1 linne från Åhléns. Dock kommer jag lämna tillbaka ett par jeans imorgon då dom inte satt som jag önskade. Krångligt de där när man är så liten. 24 i jeansstorlek men det är bara vissa modeller som sitter som jag vill. Klänningen vet jag heller inte om jag behåller, tar kanske en annan färg. Får se!

image68

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Sitter med tandblekningsskenan i just nu, strax klart. Sen ska jag nog inte sitta uppe allt för länge ikväll.. Jobbar ju faktiskt imorgon! ... Fick inte träffa min underbara pojkvän ikväll heller tyvärr. Han va lite småhängig stackarn. Men imorgon hoppas jag på massa mys! Precis som igår, kvällen va hur bra som helst. Älskar att ha dig vid min sida!


Imorgon tror jag faktiskt att jag ska ta upp Lancômes underbara ögonskuggor här! Några sjukt fina färger! Fick sälja en idag på jobbet tack vare att jag själv hade den på mig idag... Sånt gillas ju!

Ska även ta upp en produkt Clinique har som fungerar perfekt som primer!

Ses vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0