Shopping

Max ringde och väckte mig för ett tag sen. Eller aa , jag hade ju faktiskt vart vaken innan, men somnade om. Är man ledig så är man! Men som han sa oxå, När man väl är ledig ska man väl inte sova bort hela dagen? Så nää, jag klev upp. Har precis duschat och ska sätta lite fart efter detta inlägg. Jag hoppas på att det kanske blir Birsta. Jag måste köpa en kaffebryggare. Jag dricker inte kaffe själv, men många jag känner. Så det är fasen dags att köpa en nu. Sen vill jag supergärna kolla in alla butiker som öppnat som jag inte hunnit med än. Jobbar iofs imorgon, men man hinner inte med så mycket på lunchen tyvärr...

image53

Vad ska ni hitta på idag?
Här är det sjukt fint vårväder iaf. Visst blir man på glatt humör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0