Söta katter

Mina - Theo & Tuva - Vanliga huskatter med världens underbaraste personligheter!

Sötnosarna som jag haft sen dom va 8 veckor gammal, dom är nu ca 11 mån . Syskonpar som bara älskar varandra, att katter kan ge så mycket kärlek till varandra! Men de ska jag tala om, dom jäklas, busar, lever om som om dom vore elefanter. Gör sönder saker, hårar och bajsar. Theo tar alltid mina smycken och bär dom till duschavloppet & Tuva ska alltid busa och bitas.. Säg nåt dom inte gör? Men trots allt detta är dom mina små älsklingar! Ni kanske förstår varför?

     
   
     
     
    
  

Båda 2 har nu vuxit i sina öron och är mer vakna är sovandes...
Sjukt söta! Har så mycket bilder, lägger in fler en annan dag! Nu är det sovatime! Ha det kanon! Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0