Tänkte om

Nä, fan. Jag struntar i Birsta idag. Helt enkelt. Jag tänkte om helt o hållet. Orkar inte med stressen. Jag jobbar ju fasen imorgon så jag kan lika gärna shoppa lite på lunchen då, sen jobbar jag även hela helgen. Så det löser sig! Har så mycket annat att göra oxå. Som sagt innan så kommer ju min gos hem idag. Så jag ska helt enkelt lägga min tid på att städa lägenheten, dammsuga bort så mycket katthår som möjligt då Johan är allergisk. Sen ska jag gå och hämta ut ett paket med kläder från H&M. Och sen ska jag faktiskt göra min lax idag. Mamma hörde av sig o sa att hon köpt dill till mig. TACK MAMMA! Vilken ängel. Så idag kan man avnjuta denna goda måltid - Lax och potatis. Mumma!

Får desto mer tid åt bloggen idag oxå. Helt sjukt kanske. Men jag har ju lovat att skriva ner lite makeup-tips så det kommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0