Fan oxå!

Riktigt jobbigt att betalkortet är spärrat, faktiskt!! Men ändå skönt, det hade ju kunnat vart försvunnit och jag hade kunnat haft NOLL på kontot. Men nu finns alla pengar kvar... Dock får jag inte ut en krona förrän mitt nya kort kommer. Jag vet! Banken finns, men näää... den finns inte när man jobbar på annan ort och pendlar. Så nu står jag här, inga pengar och ska på jobbet imorgon. Det är TUR att jag har min älskade mamma som alltid ställer upp. Tack mamma...

Sitter hemma, mätt i magen. Dricker lite cola. Snart har jag fått i mig en liter, gott gott. Av någon konstig anledning har jag fortfarande inte tagit mig till duschen! Är det dags eller? Haha! Jag är bara så jävla slö... Men jag ska... snart!

Saknar min underbara pojkvän. Men nu har vi snart rätt vecka igen och bara 3 dagar till utan dig! Bäst av allt är att jag jobbar alla 3 dagar så då kommer tiden gå fort! Älskar dig så oerhört mycket Johan! Du är världens underbaraste och bästa! Vad skulle jag göra utan dig vid min sida? Tack för att du finns!

Kolla in sötnosen... Min älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0