Leva livet

Förr kunde jag göra nästan vad som helst. Det jag kände för det genomförde jag så fort jag bara kunde. Ville jag åka till Stockholm satt jag mig på flyget och drog ner. Levde verkligen det mest underbara livet. Jag har alltid alltid gjort som jag vill med allt. Men av någon anledning har jag blivit tråkigare! Är det för att man har mer ansvar nu? Mer mogen? Nee usch, jag vill inte bli vuxen och mogen. Jag vill leva livet! Jag tänker inte hålla på och mesa på mer nu. Nu finns det nåt jag såå gärna vill styra upp snabbt igen. Vilket jag tänker göra oxå. Jag har styrt upp både det ena och det andra på jobbet. Pratat med chefen och bitr.. med arbetskamrater och vänner. Jag tänker inte sitta här och tråka. Nu är det fan dags att göra nåt åt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0