Nivea My Silhouette!

image167

Vitt te slimmar fettceller och förhindrar dem från att multiplicera sig.

Anisextrakt aktiverar hudens cellmetabolism och ökar kollagenproduktionen och gör huden spänstigare och fastare.


Jag inhandlade denna för ett par dagar sen. Kände att efter mycket reklam ville jag faktiskt testa. Då jag inte väger mer än 48kg känns det inte som en creme jag faktiskt behöver. Men ändå ville jag testa. Eftersom jag är säljare vill jag på nåt sätt kunna förklara känslan och resultatet av produkter för mina egna kunder så jag tyckte det va en bra idé. Jag kan ju iaf säga att bara efter att man smörjt in sig en gång känner man att huden stramar lite. Så vi får väl se hur det känns efter några veckor. Nivea brukar väl kunna ha bra produkter. Dock brukar jag vara skeptisk åt såna här grejer... men som sagt, den är nog värd att testa!

Niveas My Silhouette finns att köpa i nästan alla butiker och matvarukedjor.
Min är köpt på Åhléns!

Kanske en morsdagspresent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0