Slog mig precis...

Fan! Jag glömde blogga på min födelsedag!? (7:e maj)
Jag hade väl fullt upp. Älsklingen kom ju hem då oxå, så tid fanns väl inte.

Iaf så åt jag god smörgåstårta och umgicks med lite vänner och familj.
Senare kom älsklingen och dagen blev fulländad! Världens underbaraste människa. Och världens finaste present kom han med. Tokstollen hade gått och köpt plattången jag velat ha ett tag. GA.MA Laser Ion. Jag blev glatt överraskad! Du är bäst Johan!

Så nu har jag den! Och jag kan tala om att det är den bästa jag haft! Håret blir verkligen mjukt och glansigt av den. Hur bra som helst!




Nu ska jag sova! Känner mig faktiskt trött... 2 dagar utan min älskling nu. På torsdag ses vi!!! Gud va jag längtar. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0