Beautybag

Min beautybag finns i Härnösand nu.
Jag ser fram emot att få öppna och kolla in vad jag fått för produkter. Mamma (Som hämtade ut paketet åt mig) fick tjuvtitta och skvallra lite för mig, men det blir ändå en annan sak att se allt själv.. Det va en hel del grejer.. Dock tror jag att det är mycket jag inte kommer vilja ha, eller rättare sagt kunna ha eftersom jag är så känslig. Men det blir väl mamma som får det.. Eller ska man göra en tävling här kanske?

Ikväll blir det lugna gatan i soffan med gubben. Lite fika, världens godaste bullar. Saffransgifflar. Även chokladbollar finns det att äta på :)


Längtar tills jag byter jobb.. jag är så fruktansvärt LESS. Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0